" journey is what brings us happiness, not the destination... "

Saturday, September 27, 2008

RED BULL MANIA !

I'm addicted to Red Bull.... I admit it.. It all started from our tour 2 years ago. Travelling in a car crammed with equipment, clothes, junk and your band members, going to different places to play, sleeping in internet cafe's, uchiage party after our shows.. can really attack your energy level. So before each show we would drink Red Bull. At that time there weren't many places that sold Red Bull so we didn't drink it that much.. but now almost every convenience store sells Red Bull making it that much easier to fall into temptation.. well I guess it's better than drinking beer!! I had a dream a few weeks back.. I was being attacked by a huge RED BULL MONSTER.. maybe I should take a break.. ahahhaa!

気付きました!レッドブル中毒です。2年前のツアーから始まりました。みんなで車で色々な所入ったり、インターネットカフェで寝たり、打ち上げ出たり。。本当にパワー限界でした。そのときレッドブルに出会いました。あのときあんまりコンビニとかに置いてなかったからそんなに飲まなかったけど、今はどこに行っても売ってるからいつも誘惑に負けそう。「あー今日もブルっちゃおかな」て思いながらブルっちゃってる。それで、この前はブルり過ぎてレッドブルモンスターが夢に出てきました。こまったなーーー。。。
なんてな!



THE RED BULL MONSTER!



Japan Red Bull vs. U.S.A. Red Bull... でかっ!